Shop Forum More Submit  Join Login
About Digital Art / Artist SidneyUnknown Group :icon7-foldgaming: 7-FoldGaming
Long Live Gaming!
Recent Activity
Deviant for 10 Months
Needs Core Membership
Statistics 55 Deviations 227 Comments 2,216 Pageviews
×

Newest Deviations

quite the trip by fakeSidney quite the trip :iconfakesidney:fakeSidney 3 0 sasuke by fakeSidney sasuke :iconfakesidney:fakeSidney 4 6 and u thought i was ded by fakeSidney and u thought i was ded :iconfakesidney:fakeSidney 1 0 Ah, the memories by fakeSidney Ah, the memories :iconfakesidney:fakeSidney 3 0 ava cat by fakeSidney ava cat :iconfakesidney:fakeSidney 5 0 Box by fakeSidney Box :iconfakesidney:fakeSidney 6 2 Zeek by fakeSidney Zeek :iconfakesidney:fakeSidney 2 0 wrinkle pupper by fakeSidney wrinkle pupper :iconfakesidney:fakeSidney 2 0 Pudgeon dance by fakeSidney Pudgeon dance :iconfakesidney:fakeSidney 4 10 ! by fakeSidney ! :iconfakesidney:fakeSidney 1 2 title is now updated to 'BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAN' by fakeSidney title is now updated to 'BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAN' :iconfakesidney:fakeSidney 5 3 underscribbles by fakeSidney underscribbles :iconfakesidney:fakeSidney 2 0 IT SID by fakeSidney IT SID :iconfakesidney:fakeSidney 4 0 silvermoon by fakeSidney silvermoon :iconfakesidney:fakeSidney 0 5 smol sketchies by fakeSidney smol sketchies :iconfakesidney:fakeSidney 1 5 sketchies by fakeSidney sketchies :iconfakesidney:fakeSidney 3 3
lookit this shiny garbage

Watchers

deviantID

fakeSidney's Profile Picture
fakeSidney
Sidney
Artist | Digital Art
"you are the cheese on my crackers, and i love your guts"

:star: full of pizzazz, 10000 bad grammars, and other artificial flavors. :meow: Expect random and/or crappy doodles, GIFs, and comics cuz this is where my doodles go

:star: feel free to pester me with whatever if you're bored or lonely or whatever, imma marshmallow who cares a lot about people even if i haven't met them
Interests
100000 years ago, :iconphsycokitten: tagged me in the face

-Rules:

1. Pick an OC.
2. Fill out the questions/statements as if you were that OC.
3. Tag four people to do this meme.
---
Chosen character:
Siddddddd
IT SID by fakeSidneyye look at me sho bootiful
Questions:
1~ What is your name?
not Sidney :dummy:

2~ Do you know why you are named that?
CUZ I WANNA BE!

3~ Are you single or taken?

baconz by fakeSidney taken by bacon
4~ Have any abilities or powers?

Hey look, it's not Sidney! by fakeSidney
as this early drawing of me indicates, there is something clearly superlative about my arms
5~ Stop being Mary sue!
oogleh by fakeSidney
6~ What's your eye color?
brown or black or something lol
7~ What's your fur/hair color?
eggplant by fakeSidney do EGGPLANTS have fur?? maybe it's green in that case
8~ Have any family members?
i lost them in a shopping mall when i was 12

Never seen 'em since. //wipes away single manly tear

9~ Oh? How about pets?
i have some pet peeves?

10~ That's cool, I guess. Now tell me something you don't like.
snorkels

they have cruel intentions and i do not trust Them.

11~ Do have any activities/hobbies that you like to do?
pretty by fakeSidney sometimes i pretend i'm a mannequin so people will admire my fashion choices
12~ Have you ever hurt anyone in any way?
uhhh... i'm sure that one guy was fine. just fine.

13~ Ever...killed anyone?
stabby by fakeSidney awww c'mon does this look like the face of a killer??

...seriously, though. This knife is reserved solely for slicing watermelon slicies and all other use violates the Terms & Conditions and believe you me we do NOT want to violate the Terms & Conditions.
14~ What kind of animal are you?
not oogleh by fakeSidney the heckin attractive kind
15~ Name your worst habit.
blushies by fakeSidney Is this a habit? It doesn't look healthy at all but i can't seem to stop
16~ Do you look up to anyone at all?
everyone taller than me :nod:

17~ Are you gay, straight, or bisexual?
extremely broccoli.


...wait what was the question? ohhhhh right uh str8 m8
18~ Do you go to school?
nah

19~ Ever want to get married and have kids one day?
taking care of small dependent humans seems rather difficult for someone who accidentally ties their own shoelaces together

20~ Do you have any fangirls/fanboys?
noop by fakeSidney
21~ What are you most afraid of?
the SNORKELKING

22~ What clothes do you usually wear?
huuuug by fakeSidney only the finest of cotton t-shirts

--that's why there's only waist-up, i'm not wearing any pants.
23~ What's one food that tempts you?
alas poor eggplant by fakeSidney alas, most any food is tempting!
24~ Well, it's still not over!
blushies by fakeSidney that's good cuz I'm not done either, send help plz
25~ What class are you?
Classy McClassypants

26~ How many friends do you have?
hoi/yas by fakeSidney as many as this face can make me
27~ What are your thoughts on pie?
gold star by fakeSidney
28~ Favorite drink?
ketchup

29~ What's your favorite place?
shinies by fakeSidney my happy place (wherever there's food tbh)
30~ Are you interested in anyone?
that depends, are they INTErESTinG? "interesting" and "INTERESTING" just won't cut it.

31~ That was a stupid question.
approve by fakeSidney the best kind!
32~ Would you rather swim in a lake or the ocean?
kiddie pool plz!

33~ What's your type?
I am partial to Trattatello

34~ Any fetishes?
blinky by fakeSidney well, i...

wait. WHO ARE YOU AND WHY ARE YOU ASKING SO MANY QUESTIONS?? ARE YOU AN IDENTITY THIEF? I DUN WANNA BE IDENTITY STOLED! //cries
aah by fakeSidney








//cries harder

Comments


Add a Comment:
 
:iconwolfbanana16:
Wolfbanana16 Featured By Owner Apr 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconwolfbanana16:
Wolfbanana16 Featured By Owner Mar 31, 2018  Hobbyist Digital Artist
how old are you turning?
Reply
:iconfakesidney:
fakeSidney Featured By Owner Mar 31, 2018   Digital Artist
Llama Emoji-79 (Fabulous) [V4]
it said i had to pick a birthday, so i did


it is more of an april fool's joke than my actual birthday ^^;
i'm gonna be twenny-one this summer tho, so olddddd
Reply
:iconwolfbanana16:
Wolfbanana16 Featured By Owner Apr 2, 2018  Hobbyist Digital Artist
lol ok  
Reply
:iconwolfbanana16:
Wolfbanana16 Featured By Owner Mar 23, 2018  Hobbyist Digital Artist
:heart: :heart: :heart: Bunny Emoji-88 (Hello) [V5] :heart: :heart: :heart: 



yo
want to do an art trade?
Llama Emoji 27 (Awesome) [V2] 
Reply
Add a Comment: